Subject: Ettepanek riigiprokuröri ametikohale nimetamiseks
From: Mariann Rünk
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Mari Saarniit", "Einar Hillep", "Marianne Tiigimaa"
Date: Wed, 11 Sep 2024 10:37:13 +0300

Tere!

Saadame Teile riigi peaprokuröri ettepaneku nimetada Kristine Tamm
Riigiprokuratuuri riigiprokuröri ametikohale määratud ajaks Kaire Jaaksoni
asendajana alates 01.10.2024, vabastades Kristine Tamme samast kuupäevast
Riigiprokuratuuri riigiprokuröri ametikohalt Karin Talviste asendajana.

Kristine Tamme ametikoha asukohaks jääb Pärnu ning tal säilib õigus peale
asendamise perioodi lõppu avaliku konkursita tagasi pöörduda Lääne
Ringkonnaprokuratuuri ringkonnaprokuröri ametikohale.

Kristine Tamme avaliku teenistuse staaž ja prokuröristaaž seisuga
30.09.2024 on 29 aastat 2 kuud ja 28 päeva.

Heade soovidega

 <http://www.prokuratuur.ee/>

Mariann Rünk
Nõunik
Personalitalitus

     5858 0757
  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.